Tuesday, December 1, 2009

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...sahabat2 lama dan sahabat baru



8 comments:

  1. tarima kase den sumled ka. unuten ka so tulisan ko.pun aden a mapia bateyaan ka

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Sahabat lama...lama kita tidak berjumpa...berapa sudah anak kau...aku sudah tujuh orang

    ReplyDelete
  3. Salam Ukhuwah.
    Selamat melayari kehidupan dan dunia cyber. Semoga paparan nanti berguna kepada bangsa agama dan negara. Wasalam-Sabahkita.

    ReplyDelete
  4. selmat berkenalan..orang baru dalam dunia blog tentu idea baru..gambar itu diambik kat kedai sapa ye..?

    ReplyDelete
  5. salam kekanda,

    nyalaika madakel ah pahkapa sa idea agu posting kah...kahgedamku sekaden manda eh wakil rakyat ami amai sa PRU13.

    Sebagai orang lama dalam dunia politik, pada hemat saya, kekanda flee sahaja saingan terhebat kekanda Roslan Hj Mansur...jangan risau saya support abis....hidup flee....hidup flee....! Selagi lasaig ah lilud dih matau kairatan selagi utu pahgatu tanu ban....

    ReplyDelete
  6. Salam,

    Terima kasih atas sokongan kalian sahabat2 ku... dunia IT adalah dunia yang tiada sempadan bagi perkongsian maklumat, maka bertitik tolak daripada itu, saya turut rasa satu kerugian jika gagal menyertainya... sebenarnya saya sedang mengarang satu artikel untuk dikongsi bersama, untuk meminta pandangan sdra2 sekalian...wslm.

    ReplyDelete
  7. selamat berjumpa di alam maya dan selamat menulis...

    ReplyDelete
  8. asslamualaikum... moga najah pada perjuagan sifuku,, sungai lilud tenang2 bisa bergelora.

    ReplyDelete